Podstawowe zasady realizacji zamówień (kliknij by rozwinąć)
Wszystkie terminy realizacji podawane są w dniach roboczych, czyli od poniedziałku do piątku nie wliczając weekendów, zapowiadanych urlopów i dni ustawowo wolnych od pracy,
Zapowiadane z wyprzedzeniem przerwy w pracy IMPERIUM, nie są podstawą do przyśpieszenia realizacji. Wszelkie urlopy zapowiadane są zawsze na stronie WWW, social mediach i wizytówce google.
Minimum dodruku zaproszeń i dodatków jest ustalona indywidualnie przy każdym zamówieniu. Np. zaproszenia – 15 sztuk. Ilość jest NIEZALEŻNA od pozostałych elementów zamówienia czy wcześniejszych zamówień.
Termin realizacji projektu liczony jest od przesłania niezbędnych informacji, nie od momentu samej wpłaty. Oba czynniki muszą zostać spełnione. (w przypadku zamówień projektów indywidualnych, pokierujemy mailowo)
Odcienie kopert mogą różnić się od tych pokazanych na zdjęciach, są sprowadzane z różnych hurtowni i jedna partia, pomimo tego samego znakowania, może odbiegać kolorem od poprzedniej. Zawsze staramy się dokładać kolory najbardziej zbliżone do bazowych. O ewentualnych brakach zawsze informujemy.
Prosimy o płynność wysyłanych wiadomości, na wiadomości odpisuj w JEDNYM WĄTKU, nie wysyłaj nowych wiadomości, przemyśl listę gości – nie wysyłaj jej kilkukrotnie oraz nie powielaj codziennie jednej wiadomości, lepszym pomysłem jest przypomnienie się na social mediach. Na maile odpowiadamy chronologicznie – od najstarszych. Powyższe zasady ułatwiają obustronnie komunikację.
Termin realizacji zamówienia liczony jest od akceptacji OSTATECZNEJ wersji projektu, podania niezbędnych danych (jak np. lista gości) i ewentualnej płatności, jeżeli nie została ona uiszczona już wcześniej.
PAMIĘTAJ! Każdy produkt ma swój indywidualny czas podany na karcie produktu. Różne wzory mogą mieć inne czasy realizacji, czasy też mogą ulegać zmianie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z terminem realizacji podanym na dzień złożenia zamówienia.
Wszystkie terminy realizacji podawane są w dniach roboczych, czyli od poniedziałku do piątku nie wliczając weekendów, zapowiadanych urlopów i dni ustawowo wolnych od pracy,
Zapowiadane z wyprzedzeniem przerwy w pracy IMPERIUM, nie są podstawą do przyśpieszenia realizacji. Wszelkie urlopy zapowiadane są zawsze na stronie WWW, social mediach i wizytówce google.
Minimum dodruku zaproszeń i dodatków jest ustalona indywidualnie przy każdym zamówieniu. Np. zaproszenia – 15 sztuk. Ilość jest NIEZALEŻNA od pozostałych elementów zamówienia czy wcześniejszych zamówień.
Termin realizacji projektu liczony jest od przesłania niezbędnych informacji, nie od momentu samej wpłaty. Oba czynniki muszą zostać spełnione. (w przypadku zamówień projektów indywidualnych, pokierujemy mailowo)
Odcienie kopert mogą różnić się od tych pokazanych na zdjęciach, są sprowadzane z różnych hurtowni i jedna partia, pomimo tego samego znakowania, może odbiegać kolorem od poprzedniej. Zawsze staramy się dokładać kolory najbardziej zbliżone do bazowych. O ewentualnych brakach zawsze informujemy.
Prosimy o płynność wysyłanych wiadomości, na wiadomości odpisuj w JEDNYM WĄTKU, nie wysyłaj nowych wiadomości, przemyśl listę gości – nie wysyłaj jej kilkukrotnie oraz nie powielaj codziennie jednej wiadomości, lepszym pomysłem jest przypomnienie się na social mediach. Na maile odpowiadamy chronologicznie – od najstarszych. Powyższe zasady ułatwiają obustronnie komunikację.
Termin realizacji zamówienia liczony jest od akceptacji OSTATECZNEJ wersji projektu, podania niezbędnych danych (jak np. lista gości) i ewentualnej płatności, jeżeli nie została ona uiszczona już wcześniej.
PAMIĘTAJ! Każdy produkt ma swój indywidualny czas podany na karcie produktu. Różne wzory mogą mieć inne czasy realizacji, czasy też mogą ulegać zmianie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z terminem realizacji podanym na dzień złożenia zamówienia.
+
Poprawnie przygotowana lista gości do personalizacji zaproszeń (kliknij by rozwinąć)
Jak poprawnie przygotować listę?
Tutaj znajdziesz szczegółowe wytyczne oraz praktyczny przykład.
Pamiętaj!
Lista w odmienionej formie,
jedno pod drugim, bez punktorów, tabelek,
Sz.P. jest dodawane automatycznie do zaproszeń (zgodnie z wykonywanymi projektami do zamówień), jeśli ma być bez tego dopisku przed nazwiskami to koniecznie prosimy o informację w formularzu. Jeśli dopisek ma być uwzględniony w części zaproszeń to również prosimy o wypisanie.
plik przygotuj najlepiej w word, excel lub innym pliku tekstowym,
bez formatowania, tabel, podkreśleń, dopisków,
kobieta zawsze pierwsza!
lista jest podstawiana automatycznie, nie ingerujemy w jej treść – zalecamy dokładnie sprawdzenie listy przed przesłaniem zamówienia pod kątem ewentualnych błędów czy literówek.
Przykładowa lista:
Jana Kowalskiego
Annę Misiak z osobą towarzyszącą
Kaję i Sebastiana Bodziony wraz z dziećmi
Krystynę i Tomasza Nowaków
+
Poprawnie przygotowana lista gości do personalizacji winietek (kliknij by rozwinąć)
Jak poprawnie przygotować listę?
Tutaj znajdziesz szczegółowe wytyczne oraz praktyczny przykład.
Pamiętaj!
Lista w odmienionej formie,
jedno pod drugim, bez punktorów, tabelek,
plik przygotuj najlepiej w word, excel lub innym pliku tekstowym,
bez formatowania, tabel, podkreśleń
lista jest podstawiana automatycznie, nie ingerujemy w jej treść – zalecamy dokładnie sprawdzenie listy przed przesłaniem zamówienia pod kątem ewentualnych błędów czy literówek.
Przykład:
Olaf Ostrowski
Ida Pietrzak
Bogumił Kołodziej
Gabriela Wasilewska
Klaudiusz Stępień
Małgorzata Bąk
Danuta Baran
Oktawia Kamińska
CZAS DOSTAWY
Każdy produkt posiada własny czas wysyłki. Podajemy go na każdej karcie produktu oraz w opisie.
ZAMÓWIENIE GOTOWEGO WZORU:
Korzystanie ze strony jest bardzo proste! Wybierz interesujący Cię przedmiot i skonfiguruj go za pomocą dostępnych opcji. Jeżeli potrzebujesz czegoś innego skontaktuj się z nami, nie zawsze MODYFIKACJA oznacza dodatkowe koszty, często zmiany są absolutnie darmowe i dostępne bez dodatkowych kosztów! Napisz a my damy znać czy zamówienie z danymi modyfikacji jest możliwe.
Dodaj produkt do koszyka, opłać oraz uzupełnij dane do wysyłki. Po złożeniu zamówienia prześlij na maila biuro@imperiumzaproszen.pl wypełniony formularz zamówienia. Formularz należy przesłać w formie pliku lub luzem w mailu (nie akceptujemy skanów/zdjęć). Jest dostępny do pobrania w zakładkach pod każdym produktem na stronie lub w zakładce Pliki do pobrania.
Po przesłaniu formularza, w wyznaczonym czasie prześlemy Ci projekt, który będziesz mógł zaakceptować lub wprowadzić ewentualne zmiany. Po finalnej akceptacji i braku poprawek, poprosimy cię o listę gości (chyba, że wybierasz zaproszenia bez personalizacji, listę możesz też wysłać wcześniej, razem z formularzem). Instrukcję jak przygotować listę gości znajdziesz na górze tej strony. Lista jest podstawiana automatycznie, nie odpowiadamy za odmianę i błędy. PERSONALIZACJA ZAPROSZEŃ JEST DARMOWA, ALE NIE WYMAGANA – możemy przygotować również z pustym lub wykropkowanym miejscem na wpisanie gości.
Po podesłaniu listy i innych niezbędnych informacji, przygotujemy zaproszenia, starannie zapakujemy i wyślemy wcześniej ustaloną formą wysyłki <3
PAMIĘTAJ – NIE DRUKUJEMY NIC JEŚLI NIE DOSTANIEMY TWOJEJ AKCEPTACJI!
PAMIĘTAJ – WARTO ZAMÓWIĆ KILKA WIĘCEJ PUSTYCH ZAPROSZEŃ DO SAMODZIELNEGO UZUPEŁNIENIA. Przy każdym nowym zamówieniu obowiązuje minimum dodruku tj. minimalna ilość jaką można umieścić w koszyku.
W razie pytań, problemów lub niejasności skontaktuj się z nami przez social media, odpiszemy najszybciej jak to będzie możliwe
Jeśli nie wiesz, czy twoje zamówienie będzie traktowane jako standardowe lub indywidualne zerknij na porównanie w formie tabelki. Nie każda zmiana będzie wiązać się z koniecznością zamówienia projektu indywidualnego.
KOSZTY I METODY DOSTAWY:
Oferujemy wysyłkę kurierską i paczkomatową na terenie całego kraju:
Próbki:
Paczkomat InPost – 14 zł
Kurier InPost InPost – 16 zł
Poczta Polska (list priorytetowy, bez śledzenia) – 5 zł
Odbiór Osobisty – 0 zł
Przy zamówieniach do 500 zł:
Paczkomat InPost – 14 zł
Kurier InPost InPost – 16 zł
Odbiór Osobisty – 0 zł
Przy zamówieniach ponad 500 zł:
Darmowa wysyłka Kurierem lub Paczkomatem
Nie oferujemy wysyłki zagranicznej oraz wysyłki pobraniowej!
Zamówienie starannie pakujemy i zabezpieczamy tak, aby nic nie uległo uszkodzeniu!
Odbiór osobisty w biurze:
Marcinkowicka 7a, 33-395 Chełmiec k. Nowego Sącza
REALIZACJA EXPRESS
Oferujemy możliwość realizacji w trybie ekspresowym za dodatkową opłatą, która wynosi 25% wartości zamówienia.
Czasy po skorzystania z realizacji express podane są przy każdym produkcie w opisie.
Aby zamówić w trybie przyspieszonym należy przy finalizacji zamówienia na etapie wpisywania danych do wysyłki, zaznaczyć opcję express.
Kwota zostanie AUTOMATYCZNIE doliczona.
USŁUGI DODATKOWE
Nie znalazłeś interesującego Cię projektu lub produktu na stronie?
Skontaktuj się z nami mailowo lub przez social media, wykonujemy również produkty spoza oferty na specjalnie zamówienia!