2 MAJA 2024R. IMPERIUM ZARÓWNO LOKALNIE JAK I ONLINE NIECZYNNE! TEN DZIEŃ NIE WLICZAJĄ SIĘ W CZASY REALIZACJI!

Jak zamawiać

+

Podstawowe zasady realizacji zamówień (kliknij by rozwinąć)

+

Poprawnie przygotowana lista gości do personalizacji zaproszeń (kliknij by rozwinąć)

+

Poprawnie przygotowana lista gości do personalizacji winietek (kliknij by rozwinąć)

CZAS DOSTAWY

Każdy produkt posiada własny czas wysyłki. Podajemy go na każdej karcie produktu oraz w opisie.


ZAMÓWIENIE GOTOWEGO WZORU:

Korzystanie ze strony jest bardzo proste! Wybierz interesujący Cię przedmiot i skonfiguruj go za pomocą dostępnych opcji. Jeżeli potrzebujesz czegoś innego skontaktuj się z nami, nie zawsze MODYFIKACJA oznacza dodatkowe koszty, często zmiany są absolutnie darmowe i dostępne bez dodatkowych kosztów! Napisz a my damy znać czy zamówienie z danymi modyfikacji jest możliwe.


Dodaj produkt do koszyka, opłać oraz uzupełnij dane do wysyłki. Po złożeniu zamówienia prześlij na maila biuro@imperiumzaproszen.pl wypełniony formularz zamówienia. Formularz należy przesłać w formie pliku lub luzem w mailu (nie akceptujemy skanów/zdjęć). Jest dostępny do pobrania w zakładkach pod każdym produktem na stronie lub w zakładce Pliki do pobrania.


Po przesłaniu formularza, w wyznaczonym czasie prześlemy Ci projekt, który będziesz mógł zaakceptować lub wprowadzić ewentualne zmiany. Po finalnej akceptacji i braku poprawek, poprosimy cię o listę gości (chyba, że wybierasz zaproszenia bez personalizacji, listę możesz też wysłać wcześniej, razem z formularzem). Instrukcję jak przygotować listę gości znajdziesz na górze tej strony. Lista jest podstawiana automatycznie, nie odpowiadamy za odmianę i błędy. PERSONALIZACJA ZAPROSZEŃ JEST DARMOWA, ALE NIE WYMAGANA – możemy przygotować również z pustym lub wykropkowanym miejscem na wpisanie gości.


Po podesłaniu listy i innych niezbędnych informacji, przygotujemy zaproszenia, starannie zapakujemy i wyślemy wcześniej ustaloną formą wysyłki <3


PAMIĘTAJ – NIE DRUKUJEMY NIC JEŚLI NIE DOSTANIEMY TWOJEJ AKCEPTACJI!

PAMIĘTAJ – WARTO ZAMÓWIĆ KILKA WIĘCEJ PUSTYCH ZAPROSZEŃ DO SAMODZIELNEGO UZUPEŁNIENIA. Przy każdym nowym zamówieniu obowiązuje minimum dodruku tj. minimalna ilość jaką można umieścić w koszyku.


W razie pytań, problemów lub niejasności skontaktuj się z nami przez social media, odpiszemy najszybciej jak to będzie możliwe

ZAMÓWIENIE WZORU Z PROJEKTU INDYWIDUALNEGO:

Proces jest szczegółowo opisaliśmy w zakładce Projekty indywidualne.

Jeśli nie wiesz, czy twoje zamówienie będzie traktowane jako standardowe lub indywidualne zerknij na porównanie w formie tabelki. Nie każda zmiana będzie wiązać się z koniecznością zamówienia projektu indywidualnego.


KOSZTY I METODY DOSTAWY:

Oferujemy wysyłkę kurierską i paczkomatową na terenie całego kraju:


Próbki:

  • Paczkomat InPost – 14 zł
  • Kurier InPost InPost – 16 zł
  • Poczta Polska (list priorytetowy, bez śledzenia) – 5 zł
  • Odbiór Osobisty – 0 zł

Przy zamówieniach do 500 zł:

  • Paczkomat InPost – 14 zł
  • Kurier InPost InPost – 16 zł
  • Odbiór Osobisty – 0 zł

Przy zamówieniach ponad 500 zł:

  • Darmowa wysyłka Kurierem lub Paczkomatem

Nie oferujemy wysyłki zagranicznej oraz wysyłki pobraniowej!

Zamówienie starannie pakujemy i zabezpieczamy tak, aby nic nie uległo uszkodzeniu!


Odbiór osobisty w biurze:

Marcinkowicka 7a, 33-395 Chełmiec k. Nowego Sącza


REALIZACJA EXPRESS

Oferujemy możliwość realizacji w trybie ekspresowym za dodatkową opłatą, która wynosi 25% wartości zamówienia.

Czasy po skorzystania z realizacji express podane są przy każdym produkcie w opisie.


Aby zamówić w trybie przyspieszonym należy przy finalizacji zamówienia na etapie wpisywania danych do wysyłki, zaznaczyć opcję express.

Kwota zostanie AUTOMATYCZNIE doliczona.


USŁUGI DODATKOWE

Nie znalazłeś interesującego Cię projektu lub produktu na stronie?

Skontaktuj się z nami mailowo lub przez social media, wykonujemy również produkty spoza oferty na specjalnie zamówienia!