dostawa przed wielkanocą

Kochani!
Jeśli zależy Wam na otrzymaniu zaproszeń przed Świętami Wielkanocnymi, to prosimy o składanie zamówień z odpowiednim odstępem czasowym. Uprzejmie prosimy o nie czekanie do ostatniej chwili na Waszego i naszego spokoju 🙂

Jakie obowiązują terminy z gwarancją dostawy przedświątecznej?

  1. Złożenie i opłacenie zamówienia do 6 marca 2024 roku do końca dnia. Formularz zamówienia jest dostępny do pobrania pod każdym produktem, w zakładkach poniżej. Dostępny również w rozwijanej liście w menu głównym: Jak zamawiać -> Pliki do pobrania

  2. Zatwierdzenie przesłanego projektu najpóźniej do 13 marca 2024 roku. Prosimy o niezwlekanie z przesłaniem formularza, ponieważ czas oczekiwania na projekt liczy się od przesłania formularza zamówienia i wynosi około 2-4 dni roboczych.

  3. Zgodnie z regulaminem, zamówienie zostanie przesłane do realizacji po zaakceptowaniu ostatniej wersji projektu, przesłanej do wglądu. Prosimy pamiętać, że każde zmiany, poprawki, długie odpowiadanie na wiadomości, czy też zwlekanie z przesłaniem do nas wypełnionego formularza opóźniają realizację. Czas realizacji jest liczony od zatwierdzenia projektu i braku jakichkolwiek poprawek.

  4. Jeśli nie mają Państwo jeszcze gotowej listy gości, nie trzeba jej przesyłać od razu z formularzem. Listę można dosłać po przygotowaniu przez nas projektu zaproszeń do Państwa zamówienia, jednak nie później niż ostatniego dnia tj. 13 marca 2024 roku.

Usługa Express

Jeśli nie zdążyliście z terminem zgłoszeń w standardowej realizacji, możecie skorzystać z usługi express (dopłata 25% do wartości zamówienia), jednakże tu również obowiązują terminy:

  1. Złożenie i opłacenie zamówienia do 14 marca 2024 roku do końca dnia. Formularz zamówienia jest dostępny do pobrania pod każdym produktem, w zakładkach poniżej. Dostępny również w rozwijanej liście w menu głównym: Jak zamawiać -> Pliki do pobrania

  2. Zatwierdzenie przesłanego projektu najpóźniej do 19 marca 2024 roku. Projekty w usłudze express są wysyłane w ciągu 24-48h (w dni robocze) od przesłania formularza do złożonego zamówienia.

  3. W przypadku bardzo dużej ilości zamówień przedświątecznych usługa express może zostać wyłączona wcześniej – też jesteśmy ludźmi i przy takich produktach personalizowanych, które są wykonywane ręcznie i z dokładnością nie jesteśmy w stanie się rozdwoić. Dlatego prosimy o składanie zamówień odpowiednio wcześnie. Jeśli usługa zostanie wyłączona, informacja pojawi się na stronie i w naszych social mediach.