Woman wrapping Christmas gift and taking pictures on the phone while sitting in Christmas decorated living with a comfy sofa

 

Kochani!
Jeśli zależy Wam na otrzymaniu zaproszeń przed Świętami Bożego Narodzenia,
to prosimy o składanie zamówień z odpowiednim odstępem czasowym.
Uprzejmie prosimy o nie czekanie do ostatniej chwili na Waszego i 
naszego spokoju 🙂

Jakie obowiązują terminy z gwarancją dostawy przedświątecznej?

  1. Złożenie i opłacenie zamówienia do 30 listopada 2022 do końca dnia. Formularz zamówienia jest dostępny pod każdym produktem, otrzymają Państwo również mailowo link do pobrania po złożeniu zamówienia.
  2. Zatwierdzenie przesłanego projektu najpóźniej do 8 grudnia 2022 roku. Prosimy o niezwlekanie z przesłaniem formularza, ponieważ czas oczekiwania na projekt liczy się od przesłania formularza zamówienia i wynosi około 3-5 dni roboczych.
  3. Zgodnie z regulaminem, zamówienie zostanie przesłane do realizacji po zaakceptowaniu ostatniej wersji projektu, przesłanej do wglądu. Prosimy pamiętać, że każde zmiany, poprawki, długie odpowiadanie na wiadomości, czy też zwlekanie z przesłaniem do nas wypełnionego formularza opóźniają realizację. Czas realizacji jest liczony od zatwierdzenia projektu.
  4. Jeśli nie mają Państwo jeszcze gotowej listy gości, nie trzeba jej przesyłać od razu z formularzem. Listę można dosłać po przygotowaniu przez nas projektu zaproszeń do Państwa zamówienia.

Usługa Express

Jeśli nie zdążyliście z terminem zgłoszeń w standardowej realizacji, możecie skorzystać z usługi express (dopłata 25% do wartości zamówienia), jednakże tu również obowiązują terminy:

  1. Złożenie i opłacenie zamówienia do 13 grudnia 2022 do końca dnia. Formularz zamówienia jest dostępny pod każdym produktem, otrzymają Państwo również mailowo link do pobrania po złożeniu zamówienia.
  2. Zatwierdzenie przesłanego projektu najpóźniej do 16 grudnia 2022 roku. Projekty w usłudze express są wysyłane w ciągu 24-48h (dni robocze).
  3. W przypadku bardzo dużej ilości zamówień przedświątecznych usługa express może zostać wyłączona wcześniej – też jesteśmy ludźmi i przy takich produktach personalizowanych, które są wykonywane ręcznie i z dokładnością nie jesteśmy w stanie się rozdwoić. Dlatego prosimy o składanie zamówień odpowiednio wcześnie. Jeśli usługa zostanie wyłączona, informacja pojawi się na stronie i w naszych social mediach.